[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 731: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 731: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Veni Vidi Vissie • Toon onderwerp - weer terug?

weer terug?

Wil je het eens over wat anders dan aquaria hebben? Dan is dit er de juiste plek voor.

Moderators: hans7, BertE, Ton, SugarLEVI

Re: weer terug?

Berichtdoor Christa » 15 sep 2019, 10:44

De gaaien, kikkers en miljoenpoten logeren nu al bijna een week bij Lukas, want je gelooft het niet: ze zijn nu *echt* beginnen met renoveren!
(oorspronkelijk geplande startdatum 23 mei...)

Ik ben inmiddels gesloopt van al het voorbereidingen treffen en zoals altijd gaat het niet van een leien dakje (de projectmanager van de verhuurderskant is er halverwege ingevallen en ze weet bij veel zaken niet van toeten of blazen en nu blijkt de voorman/opzichter/hoe heet zo iemand?die alle subgroepen coordineert en ter plekke iedereen aanstuurt? van het aannemersgebeuren ook opeens gewisselt te hebben met degene die er vanaf moment 0 bij betrokken was dus daar vallen ook al steken ...) -- maar meer dan lief lachen en zo nu en dan een semi-slimme vraag stellen kan ik toch niet doen.

Als autist etc. zijnde is dit hel op aarde natuurlijk: alles ligt al tijden overhoop en wat ik nodig heb is onvindbaar ( "ergens in een doos ofzo" ), iedereen loopt gewoon in-en-uit alsof mijn huis de Kalverstraat is (ik ben een privacy-junkie) en overal in het pand om me heen wordt gebeukt, gebikt, gemept en dan hebben we ook de grote neef van de tandartsboor waarmee de ruiten stuk voor stuk uit de sponningen geslepen worden.
(grofweg 22 stuks per huis)
Het helpt dat alle harde werkers echt schatten van mensen zijn, maar als dit allemaal achter de rug is ga ik heel diep in winterslaap! :slaap:
Ze weten zelf de ene dag niet wie er precies wat de volgende dag gaat doen, dus het is iedere iedere dag " de specialiteit van de chef".
Mijn gevoel voor humor houdt dapper stand- de rest is de loopgraven en schuttersputjes ingedoken.

Ik kreeg dan ook bijzonder veel oorplugjes, oorkappen etc. voor mijn verjaardag (lief heh? Vrienden die heel hard meedenken en -helpen). :cool: :kus:

Positief puntje: Sunny heeft tot nu toe haar veren met rust gelaten (was mijn grootste angst eigenlijk) en hoewel haar kooi bij Lukas de helft is van wat ze gewend geraakt was, is ook het plafondhangen niet gigantisch toegenomen.
Ook de grijsjes lijken redelijk oke met de situatie.
Het helpt dat ze Lukas al jaren kennen natuurlijk- maar je weet nooit hoe je huisdier reageert op zoiets.

Als alles meezit gaat de stoppenkast deze week de 21 eeuw ( aka de container) in...
(goed nieuws voor de aquaria en de plauus)
Christa
Die hard

Onderwerpen: 75
Afbeeldingen: 15
Verzonden: 320 Duimpjes
Ontvangen: 123 Duimpjes
Leeftijd:

Nederland
Soort aquarium:
Regio:
Formaat:

Berichtdoor boesboes » 15 sep 2019, 17:14

Ik leef met je mee :kus:......lawaai op het moment dat je rust wil is het verschrikkelijkste wat er is.
Ik zelf heb dat met de ploegen diensten. Vaak dood en dood moe maar de buurt intresseerd het uiteraard niemand dat ik andere tijden werk en slaap.
Ik snap ook niet waarom mensen persé de muziek keihard moeten hebben en zo hard schreeuwen, gillen en lachen dat het iemand 5 deuren verderop wakker houd.
Vanavond ook maar op de bank slapen....zag al slingers en een partytent die werd opgezet dus weet alweer genoeg.

Mijn buurman is ook al jaren aan het verbouwen....gelukkig hele toffe gozer die wel rekening houd met het fijt dat ik ploegendienst draai.
in deze samenleving is normaal zijn voor de gekken
boesboes
Junkie

Onderwerpen: 111
Afbeeldingen: 103
Verzonden: 38 Duimpjes
Ontvangen: 83 Duimpjes
Leeftijd:

Nederland
Soort aquarium:
Regio:
Formaat:

Berichtdoor boesboes » 01 okt 2019, 18:13

Christa?psssst.... Winterslaap? :lol:
in deze samenleving is normaal zijn voor de gekken
boesboes
Junkie

Onderwerpen: 111
Afbeeldingen: 103
Verzonden: 38 Duimpjes
Ontvangen: 83 Duimpjes
Leeftijd:

Nederland
Soort aquarium:
Regio:
Formaat:

Berichtdoor Christa » 01 okt 2019, 21:01

Winterslaap?
Nee joh- dat is het slaapgebrek door vroeg klussers binnenlaten in het ene en nog laat met de gaaien knuffelen in het andere huis; en de klapkuiten/zadelpijn/schakelduimpjes van het op-en-neer pendelen tussen De Bilt en Bunnik.

De klussers zitten nu al een week in de blessuretijd (uitloop op de planning) en daar komt nog minstens een week bij! :huil:
(Er waren wat ruiten niet besteld- dus die moesten nageleverd worden , gisteren bleek bij de buren dat de verf op was etc.etc. ...echt, het lijkt wel alsof ze het beter door mij hadden kunnen laten organiseren :badgrin: )

De werklieden zijn stuk voor stuk keihard werkende schatten hoor, maar je kunt geen ijzer met handen breken.
Als je materiaal ontbreekt dan houdt het gewoon even op.
(en oponthoud hebben ze!)

Maarja- dat hoort er allemaal bij.

Als ik heel eerlijk ben zou ik nu dolgraag een weekje of twee lekker willen doorsnurken, want ik ben ontzettend lawaaimoe en ik wil mijn huis terug!
(mijn "eigen" plekje, ook al is het huur)

Vandaag wel de aanvullende onderdelen voor de ("nieuwe" c.q. 2e hands) gaaien(binnen)voliere besteld-> voorpret. :grin:
Die zijn over een paar weken klaar, dus de volierebouwers kunnen het huizenklusteam nog inhalen...

Zondag as is het kikkerdag- en ik heb alweer mijn bakken nog niet zo ver als ik zou willen.
Maar dat mag de pret niet drukken toch?
Ik ga ook voor de gezellige mensen daar en als ik met een nieuw bromeliaatje thuiskom ben ik een gelukkig mens.

Ohja....en alweer plaaaaaanaaaaaria in de garnalenbak :evil:
(ik heb nog een of twee doses flubenol liggen van je, ik hoop dat die nog goed zijn; altijd netjes in de koelkast gehad.)
Christa
Die hard

Onderwerpen: 75
Afbeeldingen: 15
Verzonden: 320 Duimpjes
Ontvangen: 123 Duimpjes
Leeftijd:

Nederland
Soort aquarium:
Regio:
Formaat:

Vorige