[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 384: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 731: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 731: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Veni Vidi Vissie � Toon onderwerp - Dr.HAAibaars Inrichting & Advies

Dr.HAAibaars Inrichting & Advies

Hier kan iedereen zichzelf en uiteraard zijn bak voorstellen. Het gebruik van foto's is ook hier gewoon toegestaan. Door middel van de index kun je nu ook op naam sorteren.

Moderators: hans7, BertE, Ton, SugarLEVI

Dr.HAAibaars Inrichting & Advies

Berichtdoor Dr.HAAIbaar » 10 dec 2016, 15:35

Hellow Aquabuddies :)

Een paar weken terug heb ik via vrienden een Ferplast Dubai 100 gekregen, compleet met filtersysteem, verwarming, stukkie Kienhout, 2 luchtpompjes
en nog een boel extras.. Na 10 jaar afwezigheid in de Aqualarie , heb ik besloten toch maar weer een levend schouwspel voor mijn 2 katten en husky te creeren.

De afgelopen weken ben ik druk geweest met het maken van me eigen achterwand van Roofmate, Tegellijm & Epoxyzooi en na de uithardingsperiode ben ik de
afgelopen dagen druk geweest met de inrichting. Dat heeft me na een reisje naar Enschede en de lokale ZOO & ZO het volgende plaatje opgeleverd.

gallery/image.php?album_id=1606&image_id=35629

inrichting zonder water

inrichting zonder water zijkant (de stomme ruine was een geintje, die is eruit)

Mit Wasser

Wel nu... ben ik gewoon super benieuwd wat een ieders mening is, want vind hem zelf absoluut helemaal geweldig, maar is het een monster van een design en heb ik de
plank volledig misgeslagen.. EN!! welke soorten vind je bij de bak passen.. cichliden? Guppies? Just let me know..

Dr.HAAibaar
Voer Eendjes GEEN Oorlog
Dr.HAAIbaar
Gebruiker

Onderwerpen: 1
Afbeeldingen: 3
Verzonden: 0 Duimpje
Ontvangen: 0 Duimpje
Leeftijd: 48

United States of America
Soort aquarium:
Regio:
Formaat:

Re: Dr.HAAibaars Inrichting & Advies

Berichtdoor Lukas » 14 dec 2016, 9:47

Om heel eerlijk te zijn vind ik het een beetje een kermisbak. ;)
Laat je daardoor vooral niet tegen houden. Jij moet er tegenaan kijken, dus als jij hem mooi vind, helemaal top. :cool:

Ga je ook nog planten in je bak zetten?

Guppies passen altijd. En er zijn zoveel verschillende soorten en kleuren guppen dat er altijd wel iets bij zit wat je mooi vind.

Van cichliden weet ik helemaal niks, dus daar kan ik niks zinnigs over zeggen. ;)
It's all or nothing,
and I never settle for nothing.
Lukas
Junkie

Onderwerpen: 60
Afbeeldingen: 3
Verzonden: 97 Duimpjes
Ontvangen: 115 Duimpjes
Leeftijd: 47

Nederland
Soort aquarium:
Formaat:

Re: Dr.HAAibaars Inrichting & Advies

Berichtdoor Christa » 14 dec 2016, 17:00

Zeker een bak met een hoop diversiteit.

Ik speel zelf altijd op safe, dus zijn mijn bakken nogal saai - dit is beslist niet saai!! :grin:
Ga je er ook nog levende planten in zetten? Of houd je 'm zo zoals ie nu is?

Voor een meterbak heb je een hoop keus qua vis- waar gaat je eigen voorkeur naar uit?
Een paar rustige lompe jongens of een grote dynamische school kleine visjes?
(ik denk dat je katten het laatste zeker zullen waarderen, maar misschien denk jij daar wel heel anders over)

Kijk met cichliden uit - als er gravers bij zitten...: een steen door je ruit of je bodemplaat is niet terug te draaien, dus dan moeten die op een veiligere manier staan.
(maar dat was je vast niet vergeten ;) dus excuses als ik nu iets roep wat je allang weet )
Christa
Die hard

Onderwerpen: 75
Afbeeldingen: 15
Verzonden: 320 Duimpjes
Ontvangen: 123 Duimpjes
Leeftijd:

Nederland
Soort aquarium:
Regio:
Formaat:

Keer terug naar De gebruiker en zijn bak