[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 731: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 731: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Veni Vidi Vissie • Toon onderwerp - nieuw 1,60x60x60 techniek?

nieuw 1,60x60x60 techniek?

Moderators: hans7, BertE, Ton, SugarLEVI

nieuw 1,60x60x60 techniek?

Berichtdoor snouck » 10 jun 2011, 19:12

Hallo allemaal,
Als eerste wil ik mij even voorstellen. Ben john bijna 40 en eindelijk na veel jaren zoetwater ga ik nu beginnen aan het zoutwater.
Heb het een en ander toch al gelezen maar toch nog even een vraag of iemand een suggestie heeft.
Mijn bak krijgt de maten 1.60 x60 x60. Heeft er iemand een ideetje welke afschuimer goed samen gaat met welke opvoerpomp en doorstromingspompen.
Ik weet welke aantal liters er doorheen moeten maar wat is een goed combinatie voor een bak van dit formaat?
Wellicht kan iemand mij een beetje verder op weg helpen.
Alvast bedankt
snouck
Gebruiker

Onderwerpen: 2
Verzonden: 0 Duimpje
Ontvangen: 0 Duimpje
Leeftijd:

Nederland

Re: nieuw 1,60x60x60 techniek?

Berichtdoor warander » 10 jun 2011, 20:12

WElkom,John,op dit Forum.
warander