[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 731: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 731: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Veni Vidi Vissie • Toon onderwerp - Techniek in een zeeewaterbak

Techniek in een zeeewaterbak

Moderators: hans7, BertE, Ton, SugarLEVI

Berichtdoor Gilles » 21 jan 2008, 14:34

Michelle, dit onderwerp was al enige maanden oud... ;) :idea:
Gilles' 130*60*60 (update: 04-10-2010)
Nitraat (NO3), Fosfaat (PO4), Sulfaat (SO4), Sporenelementen en ijzer (ook per POST!): KLIK HIER
Gilles
Knutselsmurf

Onderwerpen: 201
Afbeeldingen: 2
Verzonden: 0 Duimpje
Ontvangen: 0 Duimpje
Leeftijd: 44

Nederland
Soort aquarium:
Regio:
Formaat:

Berichtdoor michelle » 21 jan 2008, 18:04

oh, hahahaahah je hebt helemaal gelijk. Ik was zo geschrokken dat ik meteen reageerde zonder te kijken. Maar toch, er komen ook "nieuwe" mensen kijken en lezen die berichten, nu nog na al die maanden dus reageren en mensen toch aan het denken zetten is denk ik niet verkeerd. Dan heb ik het niet persoonlijk tegen Ans maar tegen de mensen die hier nieuw komen lezen. :razz: :lol:
michelle
Gebruiker

Onderwerpen: 6
Verzonden: 0 Duimpje
Ontvangen: 0 Duimpje
Leeftijd:

Nederland

Vorige

Keer terug naar Zeewater techniek