[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 731: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 731: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Veni Vidi Vissie • Toon onderwerp - Eindelijk weer eens galaxies

Eindelijk weer eens galaxies

(Cypriniformes) Barbelen, Rasbora's, Danio's en overigen.

Moderators: hans7, BertE, Ton, SugarLEVI

Berichtdoor Lukas » 10 aug 2015, 20:50

Een paar jaar geleden heb ik heel veel plezier gehad met Rasbora galaxy (of margaritatus, of welke namen ze ook allemaal gehad hebben). Ook uitgebreid mee gekweekt.
Dat is ingekakt, door wat vervelende ervaringen met de verkoop van nakweek, en uiteindelijk is tot overmaat van ramp door ziekte de hele school dood gegaan. :cry:

Nu een niet zo lokale FS een leuke aanbieding had, maar weer eens een schooltje van 25 visjes gehaald, en de bak waar ze in zaten weer in gebruik genomen. Natuurlijk gaan die bangerikken allemaal onder de plantjes zitten, maar als ik heel stil even voor de bak sta, komen ze naar voren toe om hun mooie stipjes en rode gestreepte vinnetjes te showen. :grin:
It's all or nothing,
and I never settle for nothing.
Lukas
Junkie

Onderwerpen: 60
Afbeeldingen: 3
Verzonden: 97 Duimpjes
Ontvangen: 115 Duimpjes
Leeftijd: 46

Nederland
Soort aquarium:
Formaat:

Berichtdoor Richardver » 10 aug 2015, 21:04

Leuke beestjes hoor lukas
Richardver
Die hard

Onderwerpen: 7
Afbeeldingen: 2
Verzonden: 0 Duimpje
Ontvangen: 96 Duimpjes
Leeftijd:

Re: Eindelijk weer eens galaxies

Berichtdoor Christa » 10 aug 2015, 21:28

:dans: eindelijk weer eens wat leven in die bak :dans:
Christa
Die hard

Onderwerpen: 75
Afbeeldingen: 15
Verzonden: 320 Duimpjes
Ontvangen: 123 Duimpjes
Leeftijd:

Nederland
Soort aquarium:
Regio:
Formaat:

Re: Eindelijk weer eens galaxies

Berichtdoor Apotheose92 » 11 aug 2015, 0:17

Leuk :) ik heb ze ook. Ik had ze eerst in mijn 60cm en nu in mijn 1 meter en ik merk dat ze in mijn 1 meter bak een stuk minder schuw zijn.

Erg genieten als ze eenmaal op kleur zijn. Hopelijk nu mijn naaldjes weg zijn een keer kweek. Mijn naaldjes waren excellente eiervinders/ei rovers.
Apotheose92
Gebruiker

Onderwerpen: 48
Verzonden: 17 Duimpjes
Ontvangen: 28 Duimpjes
Leeftijd: 32
Soort aquarium:
Formaat:

Vergelijkbare onderwerpen

weer terug? Forum: Kletspraat Auteur: Christa Reacties: 14448
Plato aka Koning Boko is weer thuis! Forum: Kletspraat Auteur: Kardinaaltje Reacties: 19

Keer terug naar Karperachtigen