[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 731: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 731: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Veni Vidi Vissie • Toon onderwerp - Graag stel ik me even voor...

Graag stel ik me even voor...

Lees eerst het reglement, de faq en stel je dan voor.

Moderators: hans7, BertE, Ton, SugarLEVI

Graag stel ik me even voor...

Berichtdoor Lille » 18 jun 2018, 12:21

Graag stel ik me bij deze voor. Mijn naam is Lille, ik woon in de provincie Zeeland en ben sinds gisteren in het bezit van een "echt" aquarium. Ik kreeg het van mijn vader. Ik ben opgegroeid met alle kennis die hij als "aquarioot" aan me heeft overgedragen, maar eerlijk gezegd merk ik dat ik niet alles daarvan heb opgeslagen. Ik had een klein bakje. We hebben nu alle vissen in de grote bak gedaan, wat ik van hem kreeg zijn twee Labydochromis en een Bultkop uit Tanganyika en drie minihaai Barbelen. Ik had al: een schooltje vuurkopzalm en fantoomzalm, Corydoras en een Plecostomis die mega snel groeit.

Ik ben heel gelukkig met mijn aquarium, maar ik ben een beginner en weet dat ik hieraan nog heel veel moet slijpen en verfijnen en verfraaien. Dank dat ik op dit forum mag zijn, ik sta open voor advies en hoop veel te leren en ook te delen.

Vele groetjes, Lille
Lille
Gebruiker

Onderwerpen: 1
Verzonden: 0 Duimpje
Ontvangen: 0 Duimpje
Leeftijd:
Soort aquarium:
Regio:
Formaat:

Re: Graag stel ik me even voor...

Berichtdoor 1Paul » 22 jun 2018, 7:56

Welkom, dat als eerste, lees je in als je dingen vergeten bent en vraag, neem niet alles voor zoete koek aan maar vraag wel en stel uit de antwoorden die je krijgt je eigen mening samen...

lees je ook eens in in de soorten vis die je hebt en, dat vooral, hun behoefte's...
IK BEN IK
1Paul
Junkie

Onderwerpen: 48
Afbeeldingen: 27
Verzonden: 1 Duimpje
Ontvangen: 14 Duimpjes
Leeftijd:

Nederland

Re: Graag stel ik me even voor...

Berichtdoor gerhar » 24 jun 2018, 18:09

Welkom Lille :grin: