25 januari 2010. De laatste keer dat iemand iets durfde te zeggen over leeftijd. wel erg leuke reacties. Maar bijna iedereen vindt zich te oud, 17, 30 of 45. Tjonge! Ja, zo dacht ik er vroeger ook over.
Ik zit nog steeds in de onderste (of bovenste?) groep, boven de 70. Maar die groep groeit!!! Nu al drie VVV-zetels in de Tweede Kamer, haha.
Mensen, als jullie eens wisten dat boven de 70 (maar dan wél gezond hè) héérlijk is. Je hoeft niet meer te "pleasen" of je aan te passen aan wat anderen van je denken, willen of verwachten. Je eigen leven! Want, laten we eerlijk zijn, we leven vaak naar de eisen van anderen, je baan, en "de maatschappij". Maar doe je eigen ding, je leeft maar één keer.
En dan heb ik, nota bene, ook nog een aquarium! Mijn vrienden (leeftijdgenoten) denken (ze zeggen het niet), ach, die vissies van haar..... Nou, ik denk dan, sodemieter op, jullie met je "bejaardengedrag".
Conclusie: schaam je niet over je leeftijd, 20, 30,40, 50, 60. Life is beautiful! En dan ook nog met visjes (én hond, katten etc.).

Plus andere "activiteiten".
Niet meer zeuren hoor over leeftijd.