Dream on :)
Godin mijn zolen, het beste wat ik in die hoek kan leveren is 'schijnheilig' en dat alleen met wind mee
(Ik ben over mijn leeftijd gaan liegen op het moment dat ik ontdekte dat 70% van mijn leeftijdgenoten vastgeroeste, ingedutte saaie zakken/mutsen werden.)
=
Maar hebben jullie inmiddels ook weer meldingen?
(dat er gereageerd is op topic zus-en-zo )
==
Cheysem: ik haalde mijn visjes toen gewoon in het centrum - waar de koopgoot overgaat in stationsgebied (er zit nu alleen nog een winkeltje met Finse designshizzles, de aquariumzaak zat er schuin tegenover)
Ik was *net* te laat met het ontdekken van Biotopia (nota bene een tijdje aan dezelfde straat gewoond

)
Maar idd weer een goede viswinkel zou top zijn.
Hoog Catherijne en het gebied eromheen wordt (ook al jaren) gefaseerd gesloopt - dus we zitten al jaaaaaaren in de verbouwshit.
(geen chronische lekkage nog -misschien dat ze dat 'voor later' bewaren?)
De aquariumwinkel op HC is al jaaaren weg (helaas) en de andere zaken zijn of vertrokken of zieltogend.
We hadden een retekundige chicliden-enthousiast in de halfedelsteenbuurt zitten, maar die is overleden en die winkel is nu ook 'doorsnee' geworden met vooral honden- en kattenvoer.
Gelukkig hebben we de Diebo (richting Nieuwegein) nog, anders was het echt crisis.
-> De Rifwachter (Hilversum) is een retegave winkel, maar *net* te ver (buiten fietsafstand en niet lekker bereikbaar met OV).
(geen idee welk cafe je bedoelt; er zijn overal katten; in de bioskopen, veel cafe's etc. Helaas ga ik ervan niezen, dus ik zoek ze niet op.)