hahaha, die stikstof ... gratis bemesting

de positieve benadering! // is handig, maar wel fijn als je zelf kunt kiezen waar en wanneer het ergens belandt.
Ohja- vogels horen inderdaad buiten als het kan, we hebben hier in de buurt ook een vrijvliegende halsbandparkiet oid (heb m nog niet van dichtbij genoeg kunnen zien).
Ik dacht dat die beesten vooral in Amsterdam enzo zaten.
Zodra ik hier klaar ben met klussen aan de bakken ga ik het balkon toch maar voorzien van gaas.
(Geen haast - die plofkip van me heeft <even?> te weinig veren om nog buiten te kunnen zitten nu. Morgen naar de dokter om te laten nakijken wat er precies speelt.)
En sorry als ik niet duidelijk was (ik bedoelde binnen houden)- het alles uitmoorden wat beweegt is instinct (of althans iets wat in dat koppie niet helemaal goed zit- de meeste dieren stoppen met jagen als ze vol zitten).
Of de balletjes er wel/niet nog aan bungelen heeft daar in mijn ogen echt *niets* mee te maken - wel met de bizarre aantallen ongewenste kittens die ieder jaar weer verschijnen en het probleem (jachtdruk en algehele overlast) dus groter maken.
LOL breek me de b#k niet los (zoals ze dat bij ons riepen) over honden en hun aso-eigenaren.
Het is mijn altijd een raadsel gebleven waarom je- als je zelf zo vies ben van de drol van je eigen hond dat je m niet op wilt ruimen - (met zo'n handig zakje hoef je niets aan te raken) denkt dat een ander een paar straten verderop daar wel op zit te wachten
Heb je al een hint opgevangen bij wie Boko al die tijd geweest is?
Het blijft toch een raar verhaal hoor. Wie drukt er nu andermans kat achterover?
Kennelijk heb je een *te* charmante kat?