LEDjes van EHEIM

Soorten verlichting (TL, HQI, HQL of halogeen) verlichtingsduur, verlichtingskleur of intensiteit

Moderators: hans7, BertE, Ton, SugarLEVI

LEDjes van EHEIM

Berichtdoor Lukas » 03 aug 2016, 19:48

Mijn mooie bakje met daarin erg mooie Taiwan Bee garnaaltjes was een beetje treurig doordat er een miezerig PL-etje boven hing. Eigenlijk jammer van het geheel. De zwakste schakel was heel zwak.

Vandaag was ik echter met Christa bij de grote LFS in Hilversum, alwaar ik een mooie EHEIM LED-strip heb gehaald. Beetje getwijfeld, want toch vrij duur, maar je weet gewoon dat als je EHEIM stuff in huis haalt, dat je dan iets goeds hebt waar je tientallen jaren plezier van hebt. Dus even geslikt, en het stripje meegenomen. En er komt toch een partijtje mooi licht af! :grin:

Nu eens zien hoe de planten er op gaan reageren. 24 witte LEDs, 4 blauwe en 3 rode, dus niet echt zo extreem als de grow lights, maar nog steeds superstrak.
En de garnaaltjes zie ik nu veel beter zitten. :grin:

Ze hadden gelukkig nog steeds die actie dat je bij besteding van een tientje een gratis LED-strip erbij krijgt, omdat ze per ongeluk verkeerde geleverd hadden gekregen. Ontzettend balen voor hun, maar een leuk probeertje voor mij. Ze schijnen met drie maanden op te zijn, maar dat is toch drie maanden lol. En als je zeer ruim over dat tientje gaat, dan zijn ze echt niet de beroerdste om er nog wat bij te doen. :grin:
It's all or nothing,
and I never settle for nothing.
Lukas
Junkie

Onderwerpen: 60
Afbeeldingen: 3
Verzonden: 97 Duimpjes
Ontvangen: 115 Duimpjes
Leeftijd: 40

Nederland
Soort aquarium: zoetwater, gezelschap
Formaat: 130X50X45