Apistogramma borelli kweek

Moderators: hans7, BertE, Ton, SugarLEVI

Apistogramma borelli kweek

Berichtdoor flitsie » 21 dec 2013, 1:09

na heel gekeken en gelezen te hebben besluit ik ook eens mijn ervaring te delen :denk:
ik heb nu enkele maanden me bak een 1m bak na te zijn begonnen met een koppeltje gelijk raak nestje helaas niks van over gehouden.
nestje erna kwamen de jongen uit helaas brak toen blauwalg uit helaas ook allemaal dood.
Toen een schooltje vissen gehaald tuurlijk ziekte erin gingen al me vissen als bosjes en als laaste me borelli man maar gelukkig is dat allemaal over en haal ik geen vis meer bij me lokale visboer.

Maar had me vrouwtje nog wel dus ik op zoek naar een man eindelijk 1 gevonden erbij gedaan eerste paar dagen werd ie heel de bak door gejaagd ik dacht als dat maar goed gaat maar gelukkig ineens daar was meneer in volle glorie en mevrouw ook en ja hoor 2dagen later eitjes.
gelukkig nog geen druk visbestand koppel borelli en corydoras pygmaeus.

maar nu komt ook me vraag nu lees je vrij vaak dat sommige apisto afleidings- visjes nodig hebben is dit nodig of moet ik de man even gezellig op vakantie sturen naar een andere bak helaas zit hierin een apisto casa 1man 1vrouw (komen meer vrouwen maar nog geen extra gevonden die mooi waren)
flitsie
Gebruiker

Onderwerpen: 2
Verzonden: 0 Duimpje
Ontvangen: 0 Duimpje
Leeftijd:
Soort aquarium: gezelschap
Regio: zuid amerika
Formaat: 100x40x40 80x40x50

Keer terug naar Dwergcichliden