Link voor krabben

Hier kan je links kwijt, bijvoorbeeld naar je favoriete pagina, eigen homepagina, leuke software of een andere link die voor je mede gebruikers interressant kan zijn.

Moderators: hans7, BertE, Ton, SugarLEVI

Link voor krabben

Berichtdoor Phoenix » 20 sep 2003, 9:17

Weet iemand nog een leuke site met uitgebreide informatie over zoetwaterkrabben (Amazonekrabben :D)?
Ik wil hier even wat informatie over zoeken.
Even kijken of ze ook in mijn bak kunnen.

Groetjes,
Phoenix
Phoenix
Aquazoon van Kardinaaltje

Onderwerpen: 144
Afbeeldingen: 39
Verzonden: 0 Duimpje
Ontvangen: 0 Duimpje
Leeftijd: 40

Nederland
Soort aquarium: Zeewater
Regio: Zeewater
Formaat: Trigon 350

Re: Link voor krabben

Berichtdoor Ichtus » 05 okt 2003, 13:34

Hoi Phoenix. Voor zover ik weet zijn er nog geen goede sites over dit onderwerp. Kezza houdt ook krabben (inmiddels 3 soorten). Toen hij begon (Kezza = broertje) hebben we heel veel gezocht naar informatie, maar die was heel moeilijk te vinden. En wat we vonden bleek vaak niet eens waar te zijn.... :( We zijn nu bezig om zelf een site te maken.....

Krabben toevoegen aan je biotoopaquarium is (meestal) geen goed idee. Deze 'tienpoters' zijn razendsnel en verschalken ook graag vissen.
Krabben vragen ook om een speciale inrichting van je aquarium. Zo hebben ze plekjes boven water nodig (land) en moet de bak heel goed afgesloten zijn (ze zijn ontsnappingskunstenaars). Ze houden er trouwens ook van om je bak 'naar eigen inzicht' opnieuw in te richten :roll:
Heel in het kort: krabben zijn erg leuke dieren, maar vragen om een speciaalaquarium.
Ichtus
Gebruiker

Onderwerpen: 11
Verzonden: 0 Duimpje
Ontvangen: 0 Duimpje
Leeftijd:

Nederland

Keer terug naar Links