Géén vissen,maar honden

Hier kan je links kwijt, bijvoorbeeld naar je favoriete pagina, eigen homepagina, leuke software of een andere link die voor je mede gebruikers interressant kan zijn.

Moderators: hans7, BertE, Ton, SugarLEVI

Re: Géén vissen,maar honden

Berichtdoor Kardinaaltje » 17 sep 2003, 22:39

Wattendotje schreef:
Dat is maar net hoe je het bekijkt. Ik weet niet hoe dat bij jou is, maar bij mij hangt het er sterk vanaf welk familielid het is

Tja daar moet ik je ook wel weer gelijk in geven. Hoewel ik weinig famillie heb die ik niet zal missen, alleen als ik ze niet ken, en tja dan mis je iemand vanzelfsprekend niet.

Het gaat mij meer om het algemene feit, als er een kat wordt overreden of een peuter dan vind ik ookal is het mijn kat en de peuter iemand die ik niet ken, de dood van die peuter erger.

Ja, Watje ik heb liever een uitgesmeerde kat op mijn motorkap, dan een mensenpeuter, toegegeven. Al is het alleen maar om de schade :razz: :lol:
Nee, maar ff serieus, spreekt voor zich. Verder hoop ik wel dat je mijn globale betoog begrijpt?

Ook heb ik er moeite mee dat mensen soms de neiging hebben het natuurlijke leven van hun huisdier langer te maken dan normaal is. Allerlei transplantaties en openhartoperaties :S

Zou ik zelf in die toestand ook niet voor kiezen, dus doe je dat je huisdier ook niet aan.

Maargoed in het algemeen zijn we het er overeens dat dieren ontzettend leuk zijn!

Eg wel :razz: :lol:

Groetjes Dina.
Kardinaaltje
Beheerster

Onderwerpen: 1014
Afbeeldingen: 630
Verzonden: 97 Duimpjes
Ontvangen: 93 Duimpjes
Leeftijd: 56

Seychelles

Vorige

Keer terug naar Links