Knal aanbieding OSMOSE APP.

Hier kan je links kwijt, bijvoorbeeld naar je favoriete pagina, eigen homepagina, leuke software of een andere link die voor je mede gebruikers interressant kan zijn.

Moderators: hans7, BertE, Ton, SugarLEVI

Knal aanbieding OSMOSE APP.

Berichtdoor The seahorse » 09 aug 2003, 21:46

WIL JE SCHOON LEIDINGWATER AAN JE AQUARIUM TOEVOEGEN,

NU EEN KNALAANBIEDING

AquaMedic osmoseapperaat typ Easy Line 90 ltr.

Het app. is bijzonder geschikt bij mensen met hard leidingwater of water dat veel nitraat en chemiecalien bevatten,hij verwijderd deze voor 95 tot 98 %
Wordt ook veel gebruikt door discus liefhebbers

Wil je meer weten over deze osmosefilterapp,of wil je weten wat deze gaat kosten,mail ons dan even.
geldig tot 31 augustus

Groetjes Gerrit

info@seahorse-arnhem.nl
http://www.seahorse-arnhem.nl
Laatst bijgewerkt door The seahorse op 03 sep 2003, 22:10, in het totaal 2 keer bewerkt
The seahorse
Gebruiker

Onderwerpen: 8
Verzonden: 0 Duimpje
Ontvangen: 0 Duimpje
Leeftijd:

Nederland

Re: Knal aanbieding OSMOSE APP.

Berichtdoor MartinK » 09 aug 2003, 22:00

is dit geen reclame? daar heb ik een bloed hekel aan.
dan heb ik liever wat inhoudelijke informatie er bij, dan stelt het nog wat voor, gaan de beheerders van dit forum dit goed vinden?
groet,
martin
MartinK
Aquarioot

Onderwerpen: 419
Afbeeldingen: 6
Leeftijd: 53

Bermuda
Soort aquarium: aqua40
Regio: ?
Formaat: aqua40

Berichtdoor ET69 » 09 aug 2003, 22:17

Links
Hier kan je links kwijt, bijvoorbeeld naar je favoriete pagina, eigen homepagina, leuke software of een andere link die voor je mede gebruikers interressant kan zijn. handelaren kunnen hier een commerciele boodschap plaatsen met een link naar hun site.

Mja...Martin, dit specifieke forum is wel bedoeld voor dit soort boodschappen. Die andere posting zal wel verwijderd worden door de beheerders denk ik. Kan ook best een foutje zijn geweest van SeaHorse.

Persoonlijk vind ik reclame, met mate, erg interessant. Ik zie graag in dit deel van het forum aanbiedingen en speciale acties van winkeliers aangekondigd, want ik heb dus geen zin om iedere maand langs al die sites te gaan en al helemaal niet om al die winkels telkens weer persoonlijk te gaan bezoeken. Voor een leuke aanbieding zou ik nog best een bezoekje willen afleggen, maar hoe zou ik aan die informatie komen anders dan uit DIT forum?

Het operationele deel van de voorgaande alinea is "met mate", want een dagelijkse berg aan SPAM zit natuurlijk niemand in dit forum op te wachten. Niet dat je echt een goede eenduidige maatstaf kan vinden, maar 1 posting per bedrijf per maand lijkt me een leuke richtlijn. De meeste bedrijven wisselen eens per maand van 'vis van de maand' ofzo, dus lijkt me die frequentie gewoon redelijk voor alle handelaren.

Uiteindelijk verschillen we misschien wel van mening of er ueberhaupt reclame moet worden toegestaan op dit forum - in welke vorm dan ook dus. Deze discussie kan best uitgebreid overnieuw worden gevoerd en ik sta open voor argumenten die mijn mening zouden kunnen veranderen, maar mijn persoonlijke mening is momenteel dus dat informatie over de produkten, aanbiedingen en andersoortige reclame van handelaren in de aquaristiek op dit ene stukje van dit forum en met mate dus zeer welkom zijn.
En natuurlijk wordt er nog dagelijks gechat op IRCnet, kanaal #aquariumchat.nl
ET69
Gebruiker

Onderwerpen: 82
Leeftijd: 47

Nederland
Soort aquarium: Tropisch Zoetwater
Regio: Zuid-Amerika, Afrika, Z-O Azie
Formaat: 5 bakken draaiend

Berichtdoor MartinK » 09 aug 2003, 22:24

tja, als dan tenminste nog vermeld wordt wat dat ding kost, dan weten veel mensen meteen of het interessant is of niet. wat kost ie elders, wat is vergelijkbaar, enzovoort. waar dient het kreng voor...
nu word je gedwongen allerlei mail te sturen enzo voort, maak het de consument dan meteen ECHT gemakkelijk.
al met al zegt dit hele bericht helemaal niks.

dit soort 'schreeuwerigheid' vind ik onprettig. geeft dan tenminste aan waarom het zo'n meesterlijke aanbieding is.

dit is alleen maar een gil om handel (poen) zonder achtergrondinformatie; als ik dat zou willen, dat gegil, kan ik net zo goed de telegraaf op zaterdag gaan lezen.
of de echo.
voor dit soort berichten kom ik hier echt niet.
groet,
martin
MartinK
Aquarioot

Bermuda

Berichtdoor Fons van der Hart » 09 aug 2003, 22:41

Een goede oplossing voor dit probleem is gevonden op het zeewaterforum.
Hier kunnen bedrijven een "eigen" forum krijgen/kopen en hierin al hun aanbiedingen etc. ongegeneerd plaatsen.
In dit geval heeft iedere bezoeker van het forum de keuze om wel of niet hier naar te kijken.

Fons.
Fons van der Hart
Verslaafde

Onderwerpen: 76
Leeftijd:

Nederland

Berichtdoor The seahorse » 09 aug 2003, 23:24

[quote="MartinK"]tja, als dan tenminste nog vermeld wordt wat dat ding kost, dan weten veel mensen meteen of het interessant is of niet. wat kost ie elders, wat is vergelijkbaar, enzovoort. waar dient het kreng voor...
nu word je gedwongen allerlei mail te sturen enzo voort, maak het de consument dan meteen ECHT gemakkelijk.

dit soort 'schreeuwerigheid' vind ik onprettig. geeft dan tenminste aan waarom het zo'n meesterlijke aanbieding is.

dit is alleen maar een gil om handel (poen) zonder achtergrondinformatie; als ik dat zou willen, dat gegil, kan ik net zo goed de telegraaf op zaterdag gaan lezen.
of de echo.

groet,
martin[/quote

Hallo Martink
Wie schreeuwt er nu het hartste,dan koop je toch een telegraaf
haha grapje,hoor.
Helaas wist ik niet of je prijzen mag noemen,dat mag namelijk op het andere forum niet.sterker nog ik wist niet zeker of je reklame mag maken op dit forum,dus dat was ik aan het uittesten,
groetjes Gerrit
The seahorse
Gebruiker

Onderwerpen: 8
Leeftijd:

Nederland

Berichtdoor MartinK » 09 aug 2003, 23:27

ja,
testen, leuk.
je kunt het ook gewoon eerst aan de beheerders vragen. en dan pas plaatsen, das iets beschaafder wat mij betreft.
groet,
martin
MartinK
Aquarioot

Bermuda

Berichtdoor ET69 » 09 aug 2003, 23:29

MartinK schreef:tja, als dan tenminste nog vermeld wordt wat dat ding kost, dan weten veel mensen meteen of het interessant is of niet. wat kost ie elders, wat is vergelijkbaar, enzovoort. waar dient het kreng voor...

of de echo.

Kijk, ik ga voor een groot deel met je mee. Ik vind het ook geen 'geslaagde' advertentie, maar in je eerdere reactie begon je met te zeggen dat je reclame in iedere vorm afwees.

Als je reclame toestaat (en dat IS toegestaan in dit deel van het forum), dan wordt het een vreselijk ingewikkelde zaak om ook nog eens een soort 'reclame-code' op te stellen waaraan een advertentie allemaal moet voldoen. Zelf denk ik dat zoiets ronduit buiten het haalbare van een forum als dit valt. Daar is gewoon de tijd en de expertise niet voor.

Zolang een melding hier voldoet aan duidelijke wettelijke normen, dan kun je verder niet al te kieskeurig zijn over de vorm. De een wordt aangesproken door dit soort berichten, de andere totaal niet en dan kom je, lijkt mij, op 'een kwestie van smaak'.

Volgens mij zijn we het eens dat het hier geen SPAM-machine moet worden waar je door alle reclame de discussies niet meer kan zien. Is het echter niet mogelijk om te accepteren dat er mensen zijn die het WEL informatief vinden om hier aankondigingen en advertenties van bedrijven te zien mits deze niet iedere 10 minuten worden herhaald...mits deze niet de overige discussies ondersneeuwen?
ET69
Gebruiker

Nederland

Berichtdoor ET69 » 09 aug 2003, 23:34

MartinK schreef:je kunt het ook gewoon eerst aan de beheerders vragen. en dan pas plaatsen, das iets beschaafder wat mij betreft.

Zowel jij als SeaHorse hadden misschien iets beter moeten lezen.

Het IS toegestaan, maar alleen in DIT deel dus.
ET69
Gebruiker

Nederland

Berichtdoor Kardinaaltje » 09 aug 2003, 23:39

Fons van der Hart schreef:Een goede oplossing voor dit probleem is gevonden op het zeewaterforum.
Hier kunnen bedrijven een "eigen" forum krijgen/kopen en hierin al hun aanbiedingen etc. ongegeneerd plaatsen.
In dit geval heeft iedere bezoeker van het forum de keuze om wel of niet hier naar te kijken.

Fons.

Kopen zal wat aan de prijzige kant worden. :D :razz: Dan moet ik een administratie op zetten. En dat is nu net iets waar ik een broertje dood aan heb. Ik doe dit voor mijn lol 8) :lol: :D :razz:
Groetjes Dina.
Kardinaaltje
Beheerster

Onderwerpen: 1014
Afbeeldingen: 630
Verzonden: 97 Duimpjes
Ontvangen: 93 Duimpjes
Leeftijd: 56

Seychelles

Berichtdoor MartinK » 09 aug 2003, 23:41

Et,
je hebt gelijk, ik had niet gezien dat het hier was toegestaan.
maar, zoals jij ook al zegt, geen SPAM aub!!!!
en, als seahorse twijfelde of het al dan niet mocht; dan graag eerst overleg met beheer.
ik reageer wat wild (op de late zaterdag avond), sea horse heeft er hopelijk wat langer over nagedacht, voor hem is het vitale business.
groet,
martin
MartinK
Aquarioot

Bermuda

Berichtdoor Kardinaaltje » 09 aug 2003, 23:44

MartinK schreef:Et,
je hebt gelijk, ik had niet gezien dat het hier was toegestaan.
maar, zoals jij ook al zegt, geen SPAM aub!!!!
en, als seahorse twijfelde of het al dan niet mocht; dan graag eerst overleg met beheer.
ik reageer wat wild (op de late zaterdag avond), sea horse heeft er hopelijk wat langer over nagedacht, voor hem is het vitale business.
groet,
martin

Wildvang? :D :D :D
Groetjes Dina.
Kardinaaltje
Beheerster

Onderwerpen: 1014
Afbeeldingen: 630
Verzonden: 97 Duimpjes
Ontvangen: 93 Duimpjes
Leeftijd: 56

Seychelles

Berichtdoor Ichtus » 10 aug 2003, 17:03

Ik vind het prima om een duidelijk aangegeven plek te hebben waar reclame is toegestaan, zoals hier het geval is dus.
Vervolgens vind ik dat wel dat de rest van het forum reclame-vrij moet worden gehouden. Wat mij betreft zouden links in onderschriften dus afgeschaft kunnen worden (heel graag zelfs!).
Ichtus
Gebruiker

Onderwerpen: 11
Leeftijd:

Nederland

Keer terug naar Links