[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 731: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Veni Vidi Vissie • Toon onderwerp - Verhuizing bak naar andere woning: tips graag!

Verhuizing bak naar andere woning: tips graag!

Hier kan iedereen zichzelf en uiteraard zijn bak voorstellen. Het gebruik van foto's is ook hier gewoon toegestaan. Door middel van de index kun je nu ook op naam sorteren.

Moderators: hans7, BertE, Ton, SugarLEVI

Verhuizing bak naar andere woning: tips graag!

Berichtdoor MalouClaire » 01 maart 2014, 15:48

Beste allemaal,

Omdat ik in mijn nieuwe woning eindelijk weer plek heb voor mijn aquarium, ga ik 'm binnenkort verhuizen (staat nu in ouderlijk huis).
Het is een zelfbouw aquarium dat ik zo'n 5 jaar geleden van iemand heb overgenomen.
Aangezien ik de bak toch ga verhuizen.. Ga ik 'm ook grondig aanpakken. Oa. ombouw, onderstel, verlichting, lichtkap.. (Foto's en verslag zullen volgen. :green: )

Verder heb ik wat vragen omtrent de verhuizing:
-Hoe kan ik dit het beste doen met het filter? (buitenfilter) Deze zal toch wel een aantal uur stil staan.
-Is het verstandig om een deel van het water mee te nemen, ivm bacteriën?
-Moet ik een deel van de bodem meenemen, ivm bacteriën? (zand)
-Hoelang moet ie ongeveer indraaien voordat de vissen er weer bij kunnen? Ik wil deze ergens tijdelijk onderbrengen.

Ik hoor het graag van jullie.
Meer tips zijn welkom!

Malou
MalouClaire
Gebruiker

Onderwerpen: 1
Verzonden: 0 Duimpje
Ontvangen: 0 Duimpje
Leeftijd:
Formaat:

Vergelijkbare onderwerpen

Graag stel ik me even voor... Forum: De 1e keer Auteur: Lille Reacties: 3
Overstappen naar dwergcichlide Forum: Dwergcichliden Auteur: Peterjgp Reacties: 0
Rio 240 rand zwart naar wit Forum: Bakken Auteur: Peterjgp Reacties: 9
Mijn andere discusbak Forum: Foto's en video Auteur: Sjuul Reacties: 7
Graag advies omtrent een opvoerpomp. Forum: Pompen en filters Auteur: haatweeoo Reacties: 6

Keer terug naar De gebruiker en zijn bak