Te ruil/koop: 4 Killivissen, Aplocheilus Lineatus Gold(?)

Hier kun je van alles ruilen, bv plantjes, visjes, voer en benodigdheden. Je mag er hier geen geld voor vragen!

Moderators: hans7, BertE, Ton, SugarLEVI

Forumregels
Antwoorden op berichten zoals:

'Jammer, je woont te ver'
'Ik heb er geen ruimte voor'
'Het mag niet van mijn ouders'
'Ik heb er het ruilmiddel niet voor'

gelieve achterwege te laten; dit voegt voor de verkopende partij weinig toe.

Sluiten:
Met ingang van heden is het voor de topic starter zelf mogelijk om een onderwerp te sluiten. Dus als je het aangebodene of gezochte geruild hebt graag het onderwerp sluiten.

We hopen dat dit iets meer duidelijkheid geeft. :-)

Te ruil/koop: 4 Killivissen, Aplocheilus Lineatus Gold(?)

Berichtdoor localjoost » 23 jan 2010, 15:21

Ik heb deze vissen, vermoedelijk 2 paartjes, een aantal maanden geleden gekocht op een exotische dierenbeurs als "Aplocheilus species 'smaragd'". Ik had daar wel vaker killi's gekocht (Kaap Lopez met name) en nooit problemen gehad. Op zich nu ook niet, het zijn fraaie en sterke vissen, en het idee was dat ze de ongebreidelde voortplanting van mijn platy's een beetje in de hand zouden houden. Dat lukte aanvankelijk aardig, maar op dit dieet zijn wat groter geworden dan ik had verwacht, en ze worden daarnaast een tikje agressief naar kleinere of trage vissen (lees: dwergrasbora's resp corydoras) en ook pesten ze mijn halfsnavelbekjes.

Kortom: deze vier vissen zoeken een nieuw onderdak. Het allerliefst zou ik ze ruilen tegen een clubje Galaxy 'danio's', daar heb ik er nog maar 2 van. Het mogen ook andere killi's zijn, maar dan wel graag kleinere ;)

Deze foto is niet van mij, maar het is wel exacte gelijkenis, dus ik ga ermaar van uit dat het Aplocheilus Lineatus Gold is
Afbeelding

Ik woon in Amersfoort, je kunt me evt bellen op 06-41314082
localjoost
Gebruiker

Onderwerpen: 8
Verzonden: 0 Duimpje
Ontvangen: 0 Duimpje
Leeftijd:

Nederland
Soort aquarium: gezelschap
Formaat: 90X42

Re: Te ruil/koop: 4 Killivissen, Aplocheilus Lineatus Gold(?)

Berichtdoor localjoost » 28 feb 2010, 16:33

Niemand interesse? Er komt binnenkort een nieuw aquarium en daar gaan deze dieren niet heen verhuizen. Als iemand ze onderdak wil bieden, kan hij/zij ze gratis komen halen
localjoost
Gebruiker

Onderwerpen: 8
Verzonden: 0 Duimpje
Ontvangen: 0 Duimpje
Leeftijd:

Nederland
Soort aquarium: gezelschap
Formaat: 90X42

Keer terug naar Ruilen