Hallo allemaal!
Ik hoop dat ik op het goede forum ben, wist niet zeker onder welk onderwerp mijn probleem valt..
Ik heb een tijd geleden een Juwel aquarium (120x40x50) van mijn ouders met cichliden over genomen.
Mijn ouders zijn wss niet goed voorgelicht want er zaten malawi en tanganyika door elkaar, met een grind bodem en kunstig holen + hout als inrichting.
Nu heb ik een paar maanden geleden vinrot gehad en waren er ondanks alle medicatie toch een boel dood gegaan.
Na grote puppie oogjes naar de vrouw des huizes, en lang sparen nu eindelijk het moment om het goed te doen!
Na vele winkels nu eindelijk alles bij elkaar om de bak opnieuw in te richten, kom ik toch een probleem tegen..
Ik heb een prachtige Rock line achterwand van Akwaline, 1 delig, omdat ik een lijn door het midden gewoon echt niet mooi vind, EN ik zeker wist dat de dwarsbalk los kon.
Guess what! Gewoon verkeerd gekeken en deze is dus 1 met het frame aan de bovenkant..
Dus, na een boekwerk aan verhaal hier eindelijk mijn vraag:
Kan het kwaad om deze voorzichtig eraf te halen, achterwand plaatsen en dan weer terug plaatsen en opnieuw kitten?
Of is dit schadelijk voor het aquarium?
Mvg
Ferry