[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 731: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 731: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Veni Vidi Vissie Toon onderwerp - kast wiebelt ivm vloer

kast wiebelt ivm vloer

Hoe maak je een goede kast en/of meubel? Welke materialen kun je het beste gebruiken?

Moderators: hans7, BertE, Ton, SugarLEVI

kast wiebelt ivm vloer

Berichtdoor Rusty » 25 feb 2015, 22:46

Na een aantal jaar geen aquariums meer te hebben gehad ben ik toch weer begonnen (eenmaal verslaafd blijft het kriebelen) Gisteren een superfish expert 70 aangeschaft. Helaas geen plek voor iets groters dus dan hier maar een mooi klein biotoopje van maken.
Nu zit ik met het volgende de plaats waar ik het aquarium wilde gaan neerzetten blijkt bij langslopen te bewegen (houten vloeren helaas). Er is nog wel een andere plek waar er minder beweging is maar dit is bijna naast het raam (gordijntje ertussen), absoluut geen ideale plek. Hier staat hij ook een stuk minder in het zicht, dit heeft dus absoluut niet mijn voorkeur.

Het is een relatief kleine bak, denken jullie dat dit met iets van tempex wat te verhelpen is zodat dit acceptabel wordt? Het is een behoorlijk groot en robuust wandmeubel dat bestaat uit twee lagen. Zou het kunnen werken om tussen deze twee lagen iets dempends te plaatsen. De plek die niet beweegt zit aan de andere kant van het meubel dus het is echt alleen op die plek lijkt wel.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen
Rusty
Gebruiker

Onderwerpen: 1
Verzonden: 0 Duimpje
Ontvangen: 0 Duimpje
Leeftijd:

Re: kast wiebelt ivm vloer

Berichtdoor Opzichter » 26 feb 2015, 10:23

Als de vloer beweegt lijkt me de enige optie om iets aan de vloer te doen.

Overigens welkom op VVV. :welkom:
De Nederlandse taal is freeware, je kan deze gebruiken zonder ervoor te hoeven betalen. Het is echter geen open source, dus kan je het niet naar eigen inzicht aanpassen.

Bezoek ook onze Vissen en/of Planten database.

Gezocht: mensen die willen helpen om de database aan te vullen.

NIEUW VVV-FACEBOOK
Opzichter
Beheerder

Onderwerpen: 507
Afbeeldingen: 359
Verzonden: 12 Duimpjes
Ontvangen: 10 Duimpjes
Leeftijd: 60

Venezuela
Soort aquarium:

kast wiebelt ivm vloer

Berichtdoor Richardver » 26 feb 2015, 18:12

Jep. Wat onder de vloerbalken maken
Richardver
Die hard

Onderwerpen: 7
Afbeeldingen: 2
Verzonden: 0 Duimpje
Ontvangen: 96 Duimpjes
Leeftijd:

Berichtdoor boesboes » 26 feb 2015, 21:09

Zit niks anders op dan...
in deze samenleving is normaal zijn voor de gekken
boesboes
Junkie

Onderwerpen: 111
Afbeeldingen: 103
Verzonden: 38 Duimpjes
Ontvangen: 83 Duimpjes
Leeftijd:

Nederland
Soort aquarium:
Regio:
Formaat:

Berichtdoor 1Paul » 27 feb 2015, 9:13

onder de vloer een steunconstructie maken met wat balkjes, dan is het over, ik heb hetzelfde gehad, vloer een gat ingezaagd net iets kleiner dan de bak en toen rondom tegels neergelegd daarop een paar balken gezet tot onder de vloer en klaar ben je...
IK BEN IK
1Paul
Junkie

Onderwerpen: 48
Afbeeldingen: 27
Verzonden: 1 Duimpje
Ontvangen: 14 Duimpjes
Leeftijd:

Nederland

Keer terug naar Kasten en meubelen