Na een aantal jaar geen aquariums meer te hebben gehad ben ik toch weer begonnen (eenmaal verslaafd blijft het kriebelen) Gisteren een superfish expert 70 aangeschaft. Helaas geen plek voor iets groters dus dan hier maar een mooi klein biotoopje van maken.
Nu zit ik met het volgende de plaats waar ik het aquarium wilde gaan neerzetten blijkt bij langslopen te bewegen (houten vloeren helaas). Er is nog wel een andere plek waar er minder beweging is maar dit is bijna naast het raam (gordijntje ertussen), absoluut geen ideale plek. Hier staat hij ook een stuk minder in het zicht, dit heeft dus absoluut niet mijn voorkeur.
Het is een relatief kleine bak, denken jullie dat dit met iets van tempex wat te verhelpen is zodat dit acceptabel wordt? Het is een behoorlijk groot en robuust wandmeubel dat bestaat uit twee lagen. Zou het kunnen werken om tussen deze twee lagen iets dempends te plaatsen. De plek die niet beweegt zit aan de andere kant van het meubel dus het is echt alleen op die plek lijkt wel.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen