[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 731: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 731: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Veni Vidi Vissie Toon onderwerp - Heeft iemand een HS Aqua Quadro of T-Meubel?

Heeft iemand een HS Aqua Quadro of T-Meubel?

Hoe maak je een goede kast en/of meubel? Welke materialen kun je het beste gebruiken?

Moderators: hans7, BertE, Ton, SugarLEVI

Heeft iemand een HS Aqua Quadro of T-Meubel?

Berichtdoor Jonmarie » 18 jul 2010, 9:53

Ik ben steeds op zoek naar een nano bak met onderkast. Nu zie ik op het site van De Rifwachter de HS Aqua Quadro (35 en 55) met onderkastjes T-Meubel.

Heeft iemand hier iets te vertellen over deze? Ik vind de glas plaat deksel voor de Denerle nano cube mooier, maar misschien staat de Denerle minder goed op de T-meubel, of past het aesthetisch minder als geheel. In ieder geval, zou ik willen weten wat de ervaringen zijn met de HS Aqua Quadro.

Ik heb zo'n zin om met een nano bak te beginnen terwijl mijn ziekte dat toelaat. Ik heb op het moment wat meer energie.

Alvast bedankt!
Jonette
Jonmarie
Gebruiker

Onderwerpen: 66
Afbeeldingen: 12
Verzonden: 25 Duimpjes
Ontvangen: 41 Duimpjes
Leeftijd:

Nederland
Soort aquarium:
Regio:
Formaat:

Re: Heeft iemand een HS Aqua Quadro of T-Meubel?

Berichtdoor rabi » 21 dec 2013, 13:33

Ik ben op zoek naar een nieuwe binnenfilter voor mijn 60l bakje.
Mijn superfish aqua flow 200 heeft het bijna begeven. Dit is de tweede aqua flow in 2 jaar.
Dus ben klaar met dat merk en trap niet meer in die verkooppraatjes.
Nu hoor ik over de Fluval U2 veel lof. En was is benieuwd naar wat voor filter media je daar in kan doen.
Ik de aqua flow heb ik zo'n filter cartridges met actieve kool, zeoliet en actieve alumina erin.
Volgens mij kun je dat ook los kopen, om zo je bakje weer te kunnen vullen, dit weet ik niet zeker.
Zou je dat dan in je pomp kunnen doen?
rabi
Gebruiker

Verzonden: 0 Duimpje
Ontvangen: 0 Duimpje
Leeftijd:

Keer terug naar Kasten en meubelen